Prekių pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Įsigijus mūsų prekes, kurjeriai jas pristatys jums į namus ar į paštomatą per 1-3 darbo dienas.

Norit gauti siuntą per trumpiausią laiką, rekomenduojame usžakyti prekes iki 14:00 valandos. Tačiau tai negarantuoja, jog prekes gausite sekančią dieną, ypač šventiniais laikotarpiais, kai paštomatai yra perpildyti, o kurjerių krūviai yra ženkliai padidėję. Visada galite sekti savo siuntas su gautu sekimo numeriu.

Pristatymas į paštomatus – 3.5 eur.

Pristatymas per kurjerį (išskyrus Neringą) – 4 eur.

Nemokamas pristatymas į paštomatus nuo 50 eur.

Nemokamas pristatymas per kurjerius nuo 100 eur.

Grąžinimas ir keitimas

Netikusias prekes, nenurodžius priežasties, galite grąžinti per 14 dienų, jei: prekės buvo nenaudojamos, turi visas nenuplėštas etiketes, įpakavimą ir visus su preke susijusius aksesuarus. Daugiau apie vartotojų teises, grąžintinas ir negrąžintinas prekes rasite – (Civilinio kodekso 6.22810 straipsnyje).

Prekes galite grąžinti mūsų parduotuvėje, arba atsiųsdami mums į Antakalnio g. 42. Vilnius 10304. Prieš tai mus informavus: kada pirkta prekė, koks trūkumas, kartu su prekės įsigijimo dokumentu.

Jūsų grąžinimo prašymą išnagrinėsime kaip galima greičiau, tačiau tai gali užtrukti iki 14 d.

Brokuotos prekės gali būti pakeistos naujomis, suremontuotos, arba grąžinti sumokėti pinigai.

Jei pirkėjo netenkina sprendimas, arba galvojantis, kad jo teisės buvo pažeistos, Pirkėjas gali kreiptis neteismine skundų tvarka (CK 6.2287str. 16p.) į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresais Viniaus g. 25, Vilnius 01402, www.vvtat.lt arba į teismą. Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 3 mėnesius po pažeidimo, pateikus rašytinį prašymą Pardavėjui, išdėstant savo reiklavimus. Įstatymų numatyta tvarka, Pardavėjas per 14, d.d. pateiksime argumentuotą, išsamų rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.

Pirkėjas turi teisę užpildyti prašymą elektroninėje Europos ginčų sprendimo platformą ec.europa.eu/ord/